Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rachel en Thomas - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rachel en Thomas - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel en Thomas

27 Juli 2016 | Nederland, Nederland

Terwijl ik hier, achter mijn beeldscherm met de met papier-maché besmeurde handschoenen, zit te freubelen aan mijn Skyrim outfit voor de Efl Fantasy Fair in september, maak ik mij zelf klaar voor de grote trip. Drie jaar heb ik gespaard en veel vragen gehad, maar nu gaat het toch verrekkes snel. Maandag 1 augustus bent ik hasta la vista naar Amerika met de vosjes. Ik, als pinguin tussen de adelaars en albatrossen, heb nog nooit gevlogen en dat zal dus zeker een spannende dag worden. Nee, ik ben niet bang. Ik denk dat ik eerder met mijn snoet tegen het kleine raampje aangeplakt zit om te kijken hoe klein iedereen beneden is en hoe snel wij over de wolken gaan suizen.
Ik heb twee tassen in de schuur staan, een kleine rugzak voor bij de handbagage waarin ik de broodnodige spullen zoals mijn lenzenvloeistof, medicijnen en een kleurboek vol met disneystuff stop. De andere grote tas voor in het ruim was eerst een discussie of die mee mocht. Tja, we zitten eenmaal met zes mensen dadelijk in een auto gepropt met nog eens zes tassen erbij. Een hardshell koffer is dus geen optie. Lisa en Raymond delen al een koffer, misschien ook een optie dat Thomas en ik die trektekkel delen?
Terwijl ik mij zit te verbeelden dat ik als een wannabe John Travolta Time Squere afloop, blijf ik met mijn voorgevel vol in de papiermaché beenkap hangen. Hoe ga ik dat trouwens doen, vroeg ik mezelf af, Rick schiet de Olympische Spelen precies op het het moment dat ik in Amerika rondstruin. Duidelijk, Amerika -> McDonalds -> gratis Wifi -> ideaal voor gierige Hollanders. En anders word ik op de hoogte gehouden door vaderlief met sms. Terwijl zij met slaperige oogjes toekijken hoe mijn broederfiguur z'n pijlen in het geel ramt, verken ik het land van mijn schoonfamilie. Freedom, burgers, eagles and even more freedom!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachel en Thomas

Hier zullen wij beide onze verhalen schrijven over de gezamelijke vakanties :)

Actief sinds 14 Juli 2016
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 1688

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 25 Augustus 2016

Op naar Amerika!

Landen bezocht: